Wednesday, September 16, 2009

(gua) gua nekad nak beli mesin basuh!

gua bangun awal pagi. kendian tido balik sampai kul 12 tengahari. gua ada meeting kul 12.30

cilakak! dah lambat! gua rush terus gi mandi2 pakai sabaun palmolive. jambang da banyak macam rabai gua tengok. takpe, nanti gua singgah mamak suh potong.

gua memang da lambat. patut meeting semalam tapi gua mungkir janji so postpon arini. pakai ubat ketiak ape cukup sembur minyak wangi dan ya! tiba masanya gua nak pakai seluar.

fak! gua lupe anta dobi semalam padahal gua dah port beg dobi gua tepi pintu semalam.

konklusi,
boxer gua da abis. sume tak basuh lagi. so gua pakai seluar bola sebagai ganti.

9 comments:

Siti Nur Aminah said...

ok la tu..dari xpakai pape lngsung..lg nhas

Zalieda said...

huhuhu per la perangai camtu...huhuh buat malu jew kat budak2...hehhehehehe

okedkama said...

gua wat kontrak bersihkan opis ngn cuci baju2 lu..kire jadi balaci..2rat lu nk x?

BajuKurung said...

gua sajes lu pkai panties pkai buang yg ppuan pkai time piyed tu... ahaks.. ade bran?

Sharon Lee said...

adoyai camni i suggest kat better u menyewa je la kat umah gondoi tu..sumer keperluan ada..u ni asyik lepak je tgk tv..dok terus arrr situ..hehehehehehe

Akak said...

Akak ingat lg manis luca cari surirumah terus dr mesin basuh jer ;-)... amacam gud idea x? (klu tak gud jgn lempang akak :P)

..nOWa.. said...

gua ok ja..janji lu pakai..baru semenggah...

paiseh said...

dah tua2 pun pakai bokser ke?
sepender cap buaya la.. baru true!

Luca said...

minah,
hahaha!

ieda,
belah dlm. mana ada org nmpk.

oked,
2rat mahal. achi bersih opis gua rm80 je sebulan.

bk,
lu wat gua geli la.

sharon,
gua tgh tunggu town house yg kat opis gua siap je. nnt gua pindah situ.

akak,
lg manis kalo akak kenenkan kat gua mana2 surirumah.

nowa,
tp kalo time berpeluh ada prob sket kalo time berpeluh. paham jelah material suar bola.

paiseh,
kena plak kaler putih. bertambah true!