Wednesday, September 16, 2009

(gua) gua sedang bersedih. maafkan gua!

pose da nak abis. sejajar dengan sifat2 sahabat nabi, gua rasa sedih dengan pemergian ramadhan ini. entah2 sempat tak gua menjenguk ramadhan taun depan.

antara yang membuatkan gua rasa sedih:

1. gua takleh nak makan nasi kerabu lauk telur masin dan solok lada hari2 lagi.

2. gua takleh nak gesel2 dengan awek2 upm dan sekali sekala dengan awek2 gomen.

3. gua takleh nak makan seari sekali.

4. gua takleh nak tido da sampai tengahari coz kalau bulan2 biasa gua bz ari2.

so, selamat tinggal ramadhan.

selamat hari raya puasa semua!

6 comments:

BajuKurung said...

Tang gesel2 tu mmg kompom lu akan rindu giler..

[ o k e d ] said...

lu bole ubatkan rindu gesel2 dgn pegi pasar malam plak pas ni..

Ieda said...

huhuhu slmt hari ry...
xelok sgt tido smpai tghari tu...bawak2 la berubah...hahahhaha

she-G said...

betoi kata oked..pasar malam ari senin dengan khamis kan sane kan?lagik bes...aweks pakai baju ke pasar malam can nak g disko...huk!

aBoi said...

kalau bulan biase lu makan bape kali sehari???

Aminah said...

ish..eli je..tu rupeny yg dia rindul.gesel2...ewww....