Friday, September 4, 2009

(gua) gua rasa nak jadi macam ironman

pukul 7 sampai kul 9 mlm tadi, dua tengok crite ironman kat hbo.

tiba2 gua rasa gua macam tony stark.

n tibe2 gua teringat kat ina.

kenapalah dia takleh jadi macam pepper poths.

kalo tak da lengkap da idup gua, ada orang jaga.

hahaha!

peringatan: jawatan kosong untuk menjadi pepper poths masih dibuka. tak kenal pepper poths, sila taip nama tu di google macam lu orang taip zulkaflee zawavi.

p/s: ye. gua tak pegi terawih tadi..

16 comments:

burbbpy said...

semalam pon..

Luca De Ketiak said...

da nama astro.

ari2 dok tayang..

burbbpy said...

semalam pon lu tak terawih bukan?

Luca De Ketiak said...

semalam kes lain. arini kes lalai dgn ironman. gampang punye ironman!

BajuKurung said...

bkn ironman yg gampang, tp lu.. hikhikhik..

Lily_namakuratu said...

Hohoho..jgn bang..
nti lu kne talipinggang cm pidomat..
ms 2 jd ironman pon xgune deh...

she-G said...

betui betui...hahaha...hang ni luca nak carik P.A ke hauswife?

Luca said...

pepper poth tu bkn bini ironman ye.

hrp maklum!

oked said...

cite ironman tu bkn best mane pon..lu tgk hagemaru lg best

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

hagemaru mcm cilake

hahahaha

celake2 pun aku layan

ciss!

she-G said...

wes...bukan cite sal pepper poth ke pooh ke ape la...
Kelayakan:
1. Pompuan
2. Belum Kahwin @ Bertunang @ ada bf tahap jeles babi sampai keje n perasaan gua boleh terganggu
3. Rajin
4. Cepat Belajar
5. Celik Komputer
6. Pandai masak n gosok baju adalah satu kelebihan. hahaha!!
cam nak carik suri hati jer???

Lily_namakuratu said...

tah ye she-G..cm nk carik owg umh..
aku kabo kt bini lu bang..hahahaha...

Luca said...

bini gua?
hahaha!
ada ke?

Lily_namakuratu said...

Erk..xde ek??
ayo..gua bc n3 saper eh yg de binik ritu?
lu neh wat gua konpius bang..adoiyai..

BajuKurung said...

luca bini skandal rmai.. ahaks..

Lily_namakuratu said...

skandal sabun..