Monday, September 21, 2009

(gua) minah yang menakutkan gua di hari raya..

gua serius takut ngan minah ni.

kulit muka dia tegang.

pipi dia nampak tegang jugak.

mulut dia muncung menakutkan.

ish.. minah ni nyanyi lagu raya. baru tadi gua tengok dia kat tv.

sungguh menakutkan. takde orang tanya ke minah ni cucuk botok ke tak?

kalo bab orang lain kadang2 wartawan sebok nak amik tau.

minah ni pernah kawen ngan broery marantika, gua dengar crite broery ni kristian. so camne minah ni boleh kawen ngan broery. takde wartawan tanya ke?

gua dengar minah ni orang singapore. macam ahli fiqir gak. tapi cas2 nak jadi org malaysia.

gua harap ada wartawan berani tanya soklan2 yang gua nak tau tu.

p/s: nama minah tu anita sarawak. lu kenal tak?

p/s: maaf zahir batin kak nita andai lu terasa ati..

4 comments:

she-G said...

huish..post tetap ade raye2 pom..bagus2..solan hang tu..dah pernah ditnya..die kata die bukan cucuk tp berkat amik wudhuk yang sempurna...
pasal broery tu..serase2 indon tak wajib kena same agama nak kawen kan kan kan?(salah sile betulkan)
jgn kata ai ni pengikut nenek nita lak...(tulun la..ape kes panggil die kak?dgn mak ai pom jauh muda mak ai tau)

Luca De Ketiak said...

blogger sejati mana kira raya ke tak..

wudhuk? gua pun nak kerap amik wudhuk ar pasni.

kena ikut indon ke kena ikut islam?

lu gua nmpk mcm fan kak nita jek. lagi nak nafikan..

[ o k e d ] said...

mcm tk tercapai dek akal la berkat wudhuk tu..gua tgk muke2 ustazah fatma..baiyah tak cmtu pon!!

she-G said...

weh...mane ler ku tau...dah itu ayat dier...kat mane tah tgk..tivi satu kot..pasal penjagaan kejelitaan...(hengat ku percaya sangat ke ayat dari artisan..hak tui!!!)macam la ade sorang yang berpangkat tu kata..petua die nak muda kulit tegang makan tempe..nih lagik satu hak tui!!!!