Tuesday, September 29, 2009

(nabil) peristiwa di manjung yang tak dapat gua lupe

gua baru balik lepak ngan meo, gondol n ayan. meor datang s.a coz ada interview khamis ni. interview ari khamis tapi datang arini. argh! nak beromen la tu. kami lepak kat butik badgermalaysia. macam biasa, ayan buat perangai gampang, try sket punye banyak baju, last2 gua gak yang beli.

tiba2 meor mengimbau kenangan gua ketika melakukan program bersamamu meor di manjung.
begini kisahnya...

abis je melepak di jeti lumut, gua, meor n peje sambung melepak di kedai bundle. port utama mamat2 manjung, kata meor. gua suh dia ajak nabil lepak sekali. nabil ni bukan nabil raja lawak, tapi nabil akta angkasa. tak kenal band akta angkasa? sila google.

"pukul 10.38 aku sampai." text nabil pada meor. macam gampang punye timing. 10.38.

dia sampai, bla..bla..bla.. dipendekkan cerita acara terakhir sebelum pulang adalah lepak kat kedai mamak.

tengah2 lepak, ada satu mamat india gila berkeliaran mintak rokok. o.k, tokei kedai tu bagi dan suruh mamat gila tu blah.

mamat tu blah seketika. kemudian dia kembali semula port betul2 belakang nabil. belakang nabil ada longkang.

tiba2, "woo..woo.wooh!" mamat2 manjung dok jerit macam kena histeria. gua dok sebelah nabil pusing ar nak tengok ape yg mamat2 manjung ni dok jerit2. dorang ni bukannya stok nak bagitau. sume pakat jerit.

punyelah ngeri pemandangan gua malam tu. rupenya mamat india gila tu baik punye bukak seluar dan bantai kencing kat longkang betul2 belakang nabil. siap ada yang mercik2 lagi. gua ngan nabil cepat2 blah takut mamat tu bantai kencing betul2 badan belakang kitorang. macam ni punye gampang pun ada? huh! bau hancing dia punye naik macamlah celake.

abis kencing, mamat tu blah. nabil yang melarikan diri jauh tadi kembali ke meja lantas bertanya,

"dia sunat tak?"

macam gampang punye soklan!

10 comments:

paiseh said...

besar tak?

Luca De Ketiak said...

gua takleh nak agak la. gua tgk sekilas je.. gelap plak tu. hahaha!

she-G said...

ale..bukan takat giler..yang tak giler pom bersepah la wat keje buduh tu..kat serdang bersepah..

BajuKurung said...

bese la lelaki.. klu terdesak mne pun x ksh dh.. yg x giler lh ramai wat cm tu... huhu..

[ o k e d ] said...

projek ayan bile nk lancar?ala..ayan rejek gua la tu kan

DoDu@HaHA said...

babas toll kencing blakang orang! cilakok!! ahahha

Aminah said...

ala...laki...mane2 pon jadi je kalu nk kencing...tp np paiseh tny besar tak besar...hahahahaha,...lu ni pikir nk ke situh je

Luca De Ketiak said...

she-g,
orang tak gila mana ada kencing belakang orang. dia kencing mengadap dinding..

bk,
lu mcm biasa tgk je. skodeng ka?

oked,
nnt gua story.

dodu,
da nama gila beb.. baik kencing belakang, kalo depan, lagi ngeri gua rs..

minah,
paiseh nak banding ngan dia punye ar tu. org konek kecik mmg suke tanya cmtu.. hahahaha!

Anonymous said...

bro,mamat gile 2 chinese la...dh legend dh kt manjung...mnkn sbb daki dh tebal seinci 2 psl ko nmpk cm indian...aku pn x perasan dh potong ka blom,tp ade yg bg jwpn dh sunat,x sngke ade yg sempat usha lg brg mamat gile 2...(meolithic)

nabil bin mansor said...

sayalah nabil tersebut...tapi org gila tu ialah cina... masalahnya ada yg cakap tak sunat...lagi lawak...bodoh..nk tgk gak..amik kesempatan tul laa...