Thursday, September 24, 2009

(gua) t-shirt indie: satu analisis

masa lepak ngan meor dan peje di dataran lumut semasa progam bersamamu meor, terbukak cerita t-shirt indie. wat pengetahuan semua, peje adalah antara tokei badgermalaysia, kedai dorang kat uptown lama. uish! teringat zaman kegemilangan uptown yg ori tu. cerita lain.

antara t-shirt2 indie yang gua rasa mamat yang pakai tu rasa dia kool abis, antaranya ada tulisan besar-besar bertulis:

1. saya sayang mak saya
2. jiwa kacau
3. awak tak perasan saya sebab awak perasan awak cantik
4. cap ayam

dan ada beberapa lagi yang lain.

soalan nya? kool ke?

10 comments:

sEmut said...

gua ada satu design cool. tapi gua macam leceh nak cetak sendiri macam pp buat tu. hahah

tapi gua gerenti laki pompuan tua muda skolah pencen PR BN semua boleh/teringin/bangga pakai. hanya dengan satu lambang. satu kaler. tak melibatkan politik langsung. amacam? ada berani?

nanti gua balik sana gua roger sama lu. gua masih santai di kampung

Luca De Ketiak said...

sebelum pilihanraya bagan pinang n johol ni la..

pari pari syurga said...

demm~~!
tak cool langsung! gua benci tgk tshirt tu. ntah pape ntah. cam bangang.


bukan cool... tapi poyo!

lucky said...

haha.. okie jek klu org len pkai..
xbwk mslh pape pon..
tp ak sdirik xkn pkai kot..
coz mnarik perhatian org rmai ntuk tilik bdan n bce tulisan2 bkenaan..
haha.. publisiti lebey x ley diundang.. :P

[ o k e d ] said...

tgk2 nnt lu buat bisnes tu kan..

DoDu@HaHA said...

Takat nak tulis2 sm tulis kat Fesbuk ke blog sudey.. G pakai kat baju wat hape... haahhaha..

AdiHana said...

memang tak la..

shakinah said...

tak cool langsung!
sumpah cam gampang

fndrocka said...

cool...tapi dah ramai pakai..jadi menyampah sket

nizamsani said...

baju cap ayam aku ada 2-3 helai juga.beli sebab murah.RM10 aje.pakai buat belasah-belasah.