Friday, September 25, 2009

(gua) datuk2 ni, sekilo berapa ringgit?

semalam gua shopping kat ikea, beli almari dapur. yela, macam gampang plak gua rasa opis gua ni takde almari dapur. oh ya! ikea da tak bagi beg plastik skang. terbantut hasrat gua nak amik beg plastik ikea nak wat plastik dobi gua.

abis shopping, pegi makan. abis makan balik umah. sebelum tido gua bukak tv. jam menunjukkan pukul 12.38. dengan niat nak menyakitkan hati sebelum tido, gua buka tv1. ada rancangan raya stok artis solo lama2. pengacara dia confirm bapok. gua tengok pengacara tu dok interview 2 orang artis.

wah! dia panggil artis tu "datuk". azizul khamis dengan salwa abdul rahman. ish! 2 ekor ni pun dapat datuk ke? gua memang bajet, ni mesti "datuk" sultan sulu bagi.

datuk azizul khamis & datuk salwa abdul rahman. saja gua ulang bukan kerna gua jaki, tapi gua tak tau la bangang ape sultan tu dok bagi "datuk" kat 2 ekor ni.

weh! "datuk" ni sekilo berapa? gua pun nak jadi "datuk luca de ketiak." legend beb!

lu orang pun mau jadi "datuk"?

p/s: satu ustaz tu pernah bagitau gua. "anak ni ustaz tengok, nanti2 pasti jadi "tun"! tun tu beb. datuk ape la kira sangat?

3 comments:

gizbo said...

geng..diorg bukan datuk malaysia..datuk sultan sulu bagi..lu bace ni..http://kamalfndhashim.blogspot.com/

oked said...

ape best ade pangkat datuk tuh?takat nk wat blagak mcm gay partner adek gua ke?

AdiHana said...

lu jgn ingat dia tu ustaz, dia xberckp bohong...