Monday, October 12, 2009

(gua) sarjan misai

arini gua merempit coz decepticon gua budak2 gua pakai. gua tiada moto, jadi gua naik moto ali. moto ali sangat hebat, bleh start sendiri. gua jakun coz gua ingat kete je bleh cmtu.

dari pengalaman gua merempit arini, gua dapati bahwa syarat utama untuk menjadi sorang polis trafik yang berdedikasi ialah dia mestilah bermisai dan memakai spek itam.

sekian, laporan gua.

7 comments:

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

gua baru blk dr mines.dan gua berazam balik ni je terus buat entry pasal sarjan misai. gua balik2 lu dah buat dulu entry sebijik macam ayat yang gua karang masa tengah memandu kura2 gua.cuma part moto la lain sikit ayat gua.betul ckp oked, lu bomoh terhebat.ayat dlm kepala gua pun lu boleh tau.



lepas ni senang kje gua.sape nk bace entry baru gua, gua sruh p blog lu.amacam? hahahaahah

[ o k e d ] said...

gua teringat cerita yusof haslam..ade lagi tak eak cerita tu

sarjan luca said...

gua tau lu msti tgk sarjan misai tu kat simpang nak u-turn pegi mines tu kan?

teddyblueberrygurl said...

misai..misai..
aku tao mesti luca psg azam nk simpan misai cm polis trafik tuh.
kikiki

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

tepat sekali

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

kan gua dah cakap, lu ni bomoh terhebat. pandai baca fikiran gua

Luca De Ketiak said...

hahaha! gua pun maksudkan sarjan misai yg sama la..