Friday, October 23, 2009

(gua) waktu zohor yang tidak konsisten

ustat sekolah gua dulu cakap kalo ponteng solat jumaat 3 kali berturut dengan sengaja boleh jadi kufur.

o.k! gua mengaku. arini gua tak sengaja. tapi belum 3 kali berturut-turut.

selalu2 gua pegi kul 1.30, elok je imam baru baca doa.

nape arini kul 1.30 orang sume da balik?

musykil gua...

5 comments:

ALiE said...

gua rasa lepas raya ari tu lu dah lewat p solat jumaat..
gua syak lu g lunch ni..

BajuKurung said...

jam lu beli kat downtown ke?

[ o k e d ] said...

kes tak tau zuhur masuk kul bape kan

paiseh said...

imam ada apoinment MLM tu.. nak cepat.. apa ingat lu je ke ada bisnes baju2..? hahahaha!!

Luca De Ketiak said...

alie,
lu jgn bagi pakcik lu bc entry ni. sure dia rejek gua.

bk,
gua makan cucuk2 je kat downtown tu..

oked,
gua tau. kul 1.06minit. tapi dulu2 lain. tak konsisten la tu..

paiseh,
ish.. gua pun syak cmtu.. ni msti wat bio-aura. syukur, alhamdulillah..