Thursday, October 1, 2009

(meor) ralat yang meor betulkan

gua penah menulis pasal orang gila manjung di SINI.

pada satu bahagian itu, gua menulis,

"tengah2 lepak, ada satu mamat india gila berkeliaran mintak rokok. o.k, tokei kedai tu bagi dan suruh mamat gila tu blah."

dan buat pertama kalinya, meor muncul di blog gua dan membuat pembetulan mengenai cerita gua di atas. berikut adalah komen meor.

"bro,mamat gile 2 chinese la...dh legend dh kt manjung...mnkn sbb daki dh tebal seinci 2 psl ko nmpk cm indian...aku pn x perasan dh potong ka blom,tp ade yg bg jwpn dh sunat,x sngke ade yg sempat usha lg brg mamat gile 2...(meolithic)"

o.k, gua betulkan di sini. mamat cine gile.

p/s: tapi kalo lu orang tengok, lu orang pun akan kata india beb!

p/sII: pasni, bangun2 tido je, gua terus mandi, tak nak kasi daki tebal cmtu.

p/sIII: jika melaka terkenal dgn legend hang tuah, langkawi dengan legend mahsuri, manjung plak legendnya orang gile. legend bukan?

8 comments:

she-G said...

hahaha...sgt legend...moral,rajin2 la mandi...tak mandi buley menyebabkan gile...hahaha

she-G said...

wops...org giler yang tak mandi..so org yang tak giler tapi tak mandi akan dianggap org giler..

BajuKurung said...

msuk 1 oct je dh ade 2 entry dh.. mne gambornye? klu xde gmbor org gile tu pun, gmbor meor pun ok.. haha..

[ o k e d ] said...

die tak berdosa..kan die tu gile

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

woit..manjung2 jgn main2..

hahaha

gua pun tak tau ade legend kt manjung

Aminah said...

xlegend pon..gua tak rasa tuh lgend

paiseh said...

cindian tu. kut~

♥chentaMAYA™ said...

sume ade lagend yg tersendiri beb!
mgee~