Saturday, October 17, 2009

(shasha) selamat hari raya aidilfitri

nama saya shasha. saya adalah anak sedare uncle luca. uncle luca sangat baik hati dan kacak. taun ini uncle luca tak bagi duit raya. mungkin dia da miskin. tak macam taun2 lepas, dia bagi saya duit raya rm2 ribu. walaupun mama saya cakap budak kecik takleh simpan duit banyak2, uncle luca tetap bagi juga.

taun ini saya mempunyai impian. saya mau beli motosikal berletrik. tak perlulah lagi saya dok menolak basikal saya je. letih tau wat camtu. tapi apakan daya, duit saya masih belum cukup lagi rm seribu untuk membeli motosikal tersebut.

jadi jika uncle2 dan auntie2 berbaik ati nak bagi duit raya untuk membolehkan niat suci saya membeli motor berletrik tu termakbul, saya amatlah berbesar hati. tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima. lagipun raya belum abis lagi, dari uncle2 atau auntie jolikan duit2 yang ada tu ke tempat2 tak sepatutnya, lebih baik bagi pada saya. dapat pahle.

oh ya! saya dah deal ngan lawyer saya untuk melantik uncle luca selaku pemegang amanah saya. jadi, jika uncle2 atau auntie nak bank-inkan duit raya saya, blehla di bank in kan ke akaun uncle saya tersebut. jangan risau, uncle saya tu amanah orangnya..

segala sumbangan uncle dan auntie2 sume, saya ucapkan berjuta terima kaseh.

**********************************************************************************

p/sI: celaka! camne anak sedare gua bleh hack blog gua ni?

3 comments:

Mimie.Candy Cane said...

hurrmm....aku nak bagi duit raye pun pikir 7-8 kali..tol ke shasha yang taip entry ni? kagum sungguh..


*aku rase ni idea uncle luca jugak kan.nanti hasil dpt kat dia kan.ckp tol2 shasha.aunty geget pipi kamu karang!

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

celake! gua tertipu! gua ingat lu yang tulis entry nih!

okedkama said...

gua ingt uncle luca nk suro shasha pegi serdang mlawat uncle luca sbb uncle luca marah shasha mase uncle luca tgk man u lwn burnley dulu tu shasha sebok nk tgk cartoon network