Friday, November 6, 2009

(gua) gua pakai seluar bola lagi besok

ketika gua berjalan2 di sekitar opis tadi, gua terperasan satu benda aneh di tepi pintu. serius gua kenal sangat benda ni.



celaka! gua lupa nak pegi anta dobi rupenya. binatang tul!

p/s: ada boxer banyak pun, kalo tak basuh, tak guna gak. pakai suar bola la jawapnya gua besok.

p/sII: towel pink tu, gua bagitau awal2, bukan gua punye. gua pun tak tau datang dari mana. gua syak ada pihak cuba jatuhkan imej gua dengan meletakkan towel pink di bilik gua. nanti gua siasat!

13 comments:

ticnube said...

aderii la lawakk giler.. cmna nko leh bwak bju x bsh g opis.. adeii la..

AzuanBudakPandai said...

tu boxer pink tu haha

Ieda said...

aduyai....kemurungan melampau nie..smpi boxer pn leh lupa basuh....

fauzi-maya said...

lu saje nak kaber line psl towel pink tu kan?kekekke...

haan said...

dia mmg duk kat opis laa. bukan bwk baju x basuh tu pi opis. haish.

[ o k e d ] said...

haan..kalini lu jatuh 5th..usaha lagi

momguess said...

towel pink tu gua punye!!!
lepas lu atar dobi
lu atar kat gua balik
lu lupa kaa lu pinjam towel pink gua dah lame!!!!

Luca De Ketiak said...

ticnube,
rujuk jwpn awek sweet.

azuan,
towel la beb.

ieda,
bukan lupa basuh. lupa anta dobi.

fauzi,
ish! gua bercakap benar.

awek sweet,
nnt2 lu tolong basuhkan ek.

oked,
dia ttp no.1 pada gua. hahahaha! oink! oink!

mom,
bg alamat. nnt gua post.

dzull82 said...

pink warna yg ceria.... ok arr tu

fndrocka said...

pink tu keberanian

alitosfera said...

budaya! jgn lupa budaya!

Led said...

lu mmg jambu

sebab pakai boxer pink

hohohohoho

Led said...

lu mmg jambu

sebab pakai boxer pink

hohohohoho