Sunday, November 15, 2009

(ptptn) tqvm!

Nama Tuan/Puan termasuk di dalam senarai hitam peminjam ingkar PTPTN yang tidak dibenarkan untuk ke luar negara. Tuan/Puan dikehendaki melangsaikan semua jumlah pinjaman termasuk kos guaman, tujuh hari sebelum bertolak keluar Negara dan memaklumkannya kepada PTPTN.

selamat tinggal bandung!

selamat tinggal gangzhuo!

selamat tinggal jakarta!

selamat tinggal iran!

selamat tinggal dubai!

selamat tinggal kota temasek!

11 comments:

[ o k e d ] said...

takpe..lepas ni bole deligate kerja2 ke luar negara tu kt gua je..

PETAK.! said...

Banyak ke kena bayar.?

paiseh said...

dia kabor kut mana ni woi. gua pun nak juga~

kesian gua tak dapat pegi obersea! said...

web ptptn la..

meo said...

sooo....welcome to pulau pangkor!!!

~jelita~ said...

ahahahha....dgr biz bkn main, skali penghutang tegar rupa nye...

Anonymous said...

naik perahu pegi siam je laaa...

Luca De Ketiak said...

jelita,
gua malas la nak terangkan undang2 perseketuan tu cmne utk berhujah bab ptptn ni, lu tanya org lain jela..

anon,
naik kat mana? umah lu?

she-G said...

weh kena cek gak la gamok nyer..tp,langkawi lepas lagi kan?obersea tu....

keyboardstuck said...
This comment has been removed by the author.
keyboardstuck said...

http://eform.ptptn.gov.my:8080/blacklist/login.cfm