Monday, December 21, 2009

(gua) lawatan ke cameron highland yang masya-allah punye fun! ya, gua tipu!


ah gampang!
gua semangat2 nak wat style blog awek2 stok upload gambar tempat2 yang dorang pegi.

nak upload sekeping da berejam, gua stok ada 42 keping. bape taun gua nak tunggu?

gua plak pesen tak menghayati konsep "sabar itu sebahagian daripada iman", jangan harap la gua nak tunggu lama2.

takpe, nanti kalo gua ada masa, gua upload lagi..

takat ni lu orang layan la gambar strawberi tu dulu.

-bersambung kalo rajin-

oh ya! Jika anda berminat mengenai entri ini..Sila tinggalkan pendapat anda. Sekian, Terima Kasih! (ending mesti style awek2 beb!)

2 comments:

Anonymous said...

comprez pic ...sblm upload...cepat skit upload

M!zZ Qh!EeK@n said...

lor..
naper tak compres or resize jer gambar lu kasi resolusi kecik cikit..

baru la lu boleh apelod beribu-ribu picha lu dalam mase sejam..

ni aku tgk jerawat kat muke pon jelas gillerzz..hehehe

selamat mcuba...