Tuesday, December 22, 2009

(king) jalan2 cari makkulat : siri 3

lu orang nak tau camne rupe restoren king yang selalu gua uar2 kan?

untuk pertama kalinya gua dedahkan di sini.



inilah king yang legend tu. ianya terletak di stesen mardi, serdang, selangor. sape nak datang sini, bagitau gua awal2. gua bleh dapat diskaun kalo makan kat sini dengan syarat lu orang belanja gua. ik ik ik!

5 comments:

aishah_conteng_je said...

eh. macam selalu makan kat sini time praktikal mardi dulu.

ni dekat kuil ke?

BajuKurung said...

2nd! eh, aisyah.. lame x nmpak..

luca : pg sni pun ok gak pe? smpai ke bagan wat pe? huhu..

[ o k e d ] said...

ayan ckp bagan kat melaka..katanya la~

Anonymous said...

aisyah : a'ah kt kuil tu, sy bdk upm, tp jrg mkn cni, pnh mkn skali je kot, mase praktikal kt mardi serdang

she-G said...

sedap gak...rega die leh tahan...suka ayam masak kunyit die...sedapppppppp!!!!

luca : owh..nama kedai tu king ke??kami panggil kedai kuil mardi jer...hahaha