Friday, February 19, 2010

(gua) meh join bisnes baru gua!

gua bukak blog pidomat arini, dia sebok jual penapis air.

ah! gua pun taknak kalah.

gua nak kongsi gak bisnes ngan korang.

Ini Bukan MLM, Skim Cepat Kaya, Networking Marketing Atau Satu Waktu Dengannya. 100% Bumiputra! Ada Lesen AJL!

standard ar, orang MLM mesti letak gambar pegang duit.

amacam? dah bernafsu nak join bisnes bukan MLM gua ni?

kalo bernafsu, JOIN SEKARANG!

klik SINI!

p/s: tq stiffler coz perkenalkan bisnes ni kat gua. dia upline gua. kalo pape jadi, lu klaim kat dia.

15 comments:

hajarr said...

warrrggghhh geram gile terkejot

zetty said...

jadah nak mati aku bukk

Fratika said...

cam gampangggg la opocot mak kau tegolek..hadoi la

lucky said...

haha.. bisnes antu ape.. lalala~~
*cover tkejut*

..nOWa.. said...

siot lu!

10tonmind said...

hahaha...celake tekejot aku

kucai said...

aaarrrgggghhhhhh....x seram pon...

nizamsani said...

cet.tokojot.

stiffler said...

amacam..income bnyk ke dapat minggu neh??

meo said...

sedo skit...lu dok opis sorg2 je punnn...

morron said...

bole tak aku nak cakap


..........


"celakerrrr!!!"

fndrocka said...

tu bos kau suruh bank in kan?kan?

o kambeng hitam o said...

lu google image mana dpt gmbr duit ni ? haha

Anonymous said...

cm harammm...hangguk tul
[still tekejot padahal da pedajal org bnda sama.]

kitadanwang said...

mmg gampang....