Sunday, February 21, 2010

(wow! putrajaya) nak marah tempat orang....

gila apa tengok konsert kena duduk?

gila apa konsert untuk rakyat tapi pembesar2 sebok dok kat tempat empok, dan pak rela kecah2 nak suruh orang duduk coz takut pembesar2 tak nampak?

gila apa pakcik baju merah bising nak maki2 orang dok kata "aku dok depan ni lama dah, yang korang tiba2 nak menyibuk kat depan ni pehal?'

gua cakap, "hoi faker! gua tak hingin pun dok depan ni, tapi tadi aizat dok panggil gua, suruh berdiri, dia cakap, "apa barang tengok konsert duduk sopan2 macam tengok forum perdana." "

gua cakap semua tu dalam ati je.

1. sebab tempat orang.
2. takut di chop kuang ajar.

"bodoh tul!" pakcik tu tambah rencah lagi.

gua cakap,

"pakcik yang dihormati, kalo saya bodoh, saya baru 27 tahun bodoh. pakcik ni saya tengok macam da nak pencen, saya agak2 umur pakcik 50 la.. so, pakcik lagi teruk. da 50 tahun jadi bodoh. 23 tahun bodoh lebih daripada saya."

gua cakap dalam ati gak.

11 comments:

haan said...

celaka punya pacik..nak gua siku je..gua rasa nak upload gambar muka beriya dia tu kat fb..ko tunggu la pacik!

stiffler said...

keh3~~x rak berani ke??

paiseh said...

luca.. luca.. hati kau keras~

Luca De Ketiak said...

macam gampang...

Nabil Fizri said...

Lu tgk bunga api duduk gak?

shera said...

yeeee jekk...

BajuKurung said...

skrg dh trend ckp dlm hati.. ik ik ik..

maEL said...

woi woi, konsert apa? gua baru keluar Gua, tak tengok tv..

nizamsani said...

pergi pasar malam seronok.perut kenyang, hati senang.

fndrocka said...

lu main hati byk sgt la

Z@yBlUrR... said...

hahah sian pakcik tu :)