Sunday, February 28, 2010

(gua & polis) arahan yang tidak membina

kalo polis cakap,

"JANGAN LARI!"

kalo lu orang dengar polis cakap camni, agak2 lu orang lari ke tak?

apa punya arahan..

9 comments:

Dashing Days said...

polis kene masuk sekolah balik la nih aku rase heee

stiffler said...

setuju..langsung x membina!!~

stiffler said...

setuju..langsung x membina!!~

eDdY said...

mmg x mimbina...haha
patut polis tu ckp mende laen...
lu rase aper yg polis tu patut ckp??

fazlyna arif said...

lepas ni latihan polis dipendekkan ke 3 bulan je kan?
aku rasa ayat 'jangan lari' akan lebih digunakan...
ayat tak membina dari polis yang kurang 'binaan'..

BajuKurung said...

ayah gua pnh bg arahan mcm tu pd gua. gua lek je..

10ton mind said...

wa rase wa lari kot...pasai mmg x best lansung "jangan lari" tu

AZLAN MOKHTAR said...

"jgn lari " bererti amaran.. bila bila tak dengar "amaran" ( lari jugak).. itu yang ramai kena tembak montot tu.. ( sakit woo )

Luca De Ketiak said...

hah.. brader polis da bg explaination da tu..