Tuesday, March 16, 2010

(gua) menuju puncak dunia

memula pahatkan dalam ati lu orang yang gua ni orang melayu totok.

gua menonton diari af8 bersama meor saiful niza.

sepanjang penontonan gua tak tau berapa kali gua mencarut.

1. ada satu mamat tu mengaku dia minat indie, tapi gua nampak dia cenderung ke mamat indon.

2. nape nak kena gedik2 depan kamera? lu ingat muka lu macam lj, nampak kiut ar gedik2 camtu..

3. faker ape nangis2?

4. ah babi!

tengok? gua mencarut lagi. sesapa yang kata gua ni pesen orang busuk ati tak leh tengok orang lain nak maju, sila baca kenyataan pertama gua tadi.

8 comments:

paiseh said...

punah. punah..

~0~ said...

aku lgsung xlayan AF....hhahaha

fndrocka said...

berdosa tgk AF ni..nanti kau mencarut/kutuk mcm2..

Mizah Adam said...

maka, senang cter, xyah tgk AF. Berbaloi ke pun bayar Astro utk AF??

Anonymous said...

jgn tgk..gua mmg tak pernah tgk af

Muhamad Nazhif said...

AF tu aper?

Syima Boyd said...

tertengok... ter tgk part nangis laks tu... ape lagi, hantar sms kat bf n tulis 'baru 2 hari dairi dah nangis?fcuk...'...

pastu tobat tanak tgk dah

ShaZ Lee said...

tgk AF ker?huhuhuh program tah per2 tu...nangis...nangis....dan nangis...tu jer la yg dorg tau...huhuhuhu