Saturday, April 17, 2010

(achik spin) tiada lagi bola-bola api..

petang tadi sedang gua makan nasik kerabu kat restoren belauk, seksyen 7, bandar baru bangi, fikiran gua termelayang pada salah satu tindakan bodoh gua tatkala kanak2 dahulu yakni menonton film "diari romeo" di panggung wayang. kalo di ikutkan logik akal dengan periaku gua skang, memang gua takkan tengok cerita tu.

dalam masa gua teringat2 tu, gua teringat sama kat hero cerita tu, achik spin. ntah nape tiba2 teringat kat achik spin, gua pun tak tau.

dan tadi lepas makan mee jawa kat umah mak awek sweet, gua dapat berita yang achik spin meninggal dek eksiden.

pergh! law of attractrion sungguh!

5 comments:

.::fuschiafasha::. said...

bola-bola api?

wahahaha lagu penuh nostalgia tuhh..

tapi cam kesian gak ah..

anak2 die kecik2 lg..

nasikputeh said...

huhu..

Takziah..
anak2 arwah kecik2 lagi kan..

she-G said...

ringtone hp mase study dulu..
hmmm...cam tak percaya

TuN Zarie UTaMa said...

dari Dia kita diciptakan...kepada Dia juga kita kembali...

fndrocka said...

aku baca org tulis " takziah kepada acik spin"..aku ingat anak/isteri/parents dia yg meninggal..rupanya..aiyaark apsal aku tak tahu..oklah nak pi google