Wednesday, April 14, 2010

(astro) kalo takde astro, tiadalah akademi fantasia!

gua tau kebanyakan orang mesti ada astro kat rumah kan?

pada yang takde, jangan bersedih, mulakan simpanan, jangan bayar pinjaman ptptn dan kelak pasti kalian dapat pasang astro kat umah..

astro ni bukanlah bagus setiap masa. ada time2 macam taik. gua da kena minggu lepas. bagi gua, puak2 kapitalis ni memang kita tak boleh bagi muka.

gua malas nak cakap banyak.

tengok gambar bawah ni..

p/s: sape ada astro bleh tengok kubungman.. macam cibai punye tajuk.. kubungman.. orang jahat mesti nak profesor, nape mesti profesor? nelayan laut dalam takleh jadi orang jahat ke?

8 comments:

sebelas said...

hahahaha..power!

Muhammad Adlail Noorazam said...

gangster!
hahaha.

areleaf said...

bila mase plak gua tekan like kt status fesbuk lu..gua dh start musykil ni..

nasikputeh said...

atuk aku nelayan laut dalam.

bukan penjahat ok.

tapi

detektif.

TuN Zarie UTaMa said...

sib baik gua tak pasang astro... gua tumpang astro umah jiran je..

hentakbelipat said...

lu buat piring sendiri lah...pacak tinggi2 kuali bubug trasformer kat tengah2

Fa-T said...

ahaha... gangstar..

Mizah Adam said...

terbaikkk lah.. decepticon kau bagi dia.. haha.