Thursday, April 1, 2010

(gua) menulis bukan kerna nama, buat kerja pun bukan kerna nama..

ketika melepak di bawal power uptown damansara bersama awek sweet, jayzuan, i am stardust, bob dan ayet badger malam tadi, tiba2 satu mamat ipoh, member pada jay datang menyertai kami.

dia melihat ke arah awek sweet seraya berkata,

"eh! tu fotografer buku gondol kan?"

gua yang duduk depan awek sweet time tu iyekan aje.

dan dia tak tau pun yang gua ni penulis buku gondol tu.

tukang amik gambar dia kenal, penulis dia tak kenal.

hahaha! lo-fi sungguh gua. hahaha!

p/s: banyak gak orang ingat gua ni adalah gondol. hahaha!

3 comments:

Unknown said...

sbb tak expect gondol tu brambut kan???

eh...luca 'gondol' ke???

CikMelur said...

"ketiak melepak di bawal power uptown"


bang, nih salah tulis ke atau memang nak tulis ketiak dan bawal???


gondol lagi kacak walopun beliau suami orang. hikhik

Luca DK said...

silap.

dah perbetul.

ketika.

dan bawal power itu nama kedai di uptown.

adik nak belanja abang?