Wednesday, June 30, 2010

(gua) yes! gua bodoh!

o.k, ini siri baru. siri ini dikenali sebagai "siri gua baru tahu arini sial!"

untuk siri ini, dah banyak kali gua dok cakap orang lain bangang, arini gua nak mengaku gua plak bangang. kiranya siri kebangangan gua la..

gua dah berumur 25 tahun, baru minggu lepas yang gua tahu, kalo ada emergency kita tak boleh kol 999 kalo kita pakai henpon.

kita kena kol 112.

lu orang tau ke tak? ke lu orang sama je macam gua, baru tahu?

lembap sial gua ni.

13 comments:

Ikemal said...

samalah.. tp 19 baru. haha

ateeka amer said...

camtuh gua pun lembap gak la.

Ries Lee said...

aku pun tak tau.
aku jujur ni.

sepet said...

gua tahu awal seminggu dari lu.

fndrocka said...

aku tak tahu pun..tapi nasib baik aku muda drpd kau

-en.sani- said...

bukan kerajaan ckp sume 999 ke? kerajaan la bangang..aku pun tak penah tau...nasib baik aku tak penah nak beranak mengejut...dan aku lelaki....bengong...

Mohamad Hakim said...

gua pon xtaw

White Bird said...

yeke?

White Bird said...

ha'ar betul la.. terus test

hEarTLeSs said...

kite sume xbangang tp mereka la yang bangang sbb xbgtau

mohd faris bin mohd aladin said...

gua emergency trus call awek gua.so mmg x amik port mende2 cmnie

aleen adela akoo ^_* said...

o ye ke xbley?apesal plak ek.diskriminasi ar dorang nih..ade plak pakai henpon xley kol 999.cet!mrh btol aku!
(kire aku pon ba***ng jugak ar kan?)keh3

mcjust.lol said...

tak tau jugak.. tp baru tau lepas baca entry ni. hahaha

*ok baru 19 dh tau dh pasal ni. hahaha