Monday, June 14, 2010

(viva) ye, viva ini macam kereta jepun tapi bukan macam evo.


kete ni cantik. jimat minyak. sape2 tak mampu nak beli mira boleh beli kete ni. teknologi pun teknologi jepun. parking senang. bak kata orang berbaloi-baloi.

tapi,

jangan jadi gampang, bawak kete ni slow2 dok lane kanan. boleh membikin highway jadi jam dan membikin hati gua jadi panas.

p/s: tak pasal2 gua kena solat taubat mintak ampun dosa banyak mencarut lagi..

7 comments:

she-G said...

tak besh..kecik ngat...

r u s Y d a said...

memang benci org drive makan angin kat highway.

hentakbelipat said...

jom a racing ngan gua..gua pinjam kete viva yana..

@juera said...

mmg pantang tok nenek ak llu jln blah kanan bw pelan2..mmg nk cr nahas tu..ekeke

deus X machina said...

insaf la luca...kang harusani sound lu kangggg

Lazyf said...

btulbtulbtul...aku pun bengang kalo org dok bwk slow kt lane kanan x kira la kete aper skalipun...x suke x suke x suke!!!

Anonymous said...

terasa cik BK! hahaha...

-LiYaNa.MAzLAn-