Monday, August 23, 2010

ddr mencarut

gua dapat tangkap ddr mencarut kat fesbuk.

orang perak panggil punai tu puna.

contoh penggunaan ayat: puna kamu!

tak tau punai tu ape? sila bunuh diri.

13 comments:

haan said...

1st!

Mr.Nepsy said...

1st (gua pn da terjebak menda2 1st nie)

MOFASAD said...

pandai dia mencarut

hahahaha

karem said...

puna kamu la luca
haha

macha_sezs said...

kah kah kah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

masa dulu kenapa tak kecoh.. mana cap pulau pinang tesy dua dua gua muskil

wakaka wakaka .. ate punai sape yop

Anonymous said...

perak beloh mane sebut gitu weh..??konpius kejap...huhu


-lily allen-

azrie hafiz said...

ape laie provoke lah mcm time semayang jumaat dulu haha.

Fa-T said...

dah macam tukartiub!!!

Emira Darmia said...

tula...perak ada sebut punai as puna ke??ni ajaran bahasa perak sesat ke?? hehehe...aku org perak pown x pernah dgr..ate mike sebot puna le ye..baru teman tau...

Namlas Riahk said...

aku rasa la bro, dia typo error je tuh.. dia nak tulis puan zety...tersilap tulis puna zety...ker aku yang silap?...

ddr said...

orang bote sebut punai tu puna.

lu orang yang ngaku orang perak tapi tak tau, pegi bunuh diri.

takpun pegi dok kelantan.

Anonymous said...

oh..perak parit...no wonder le..pelik sket bunyi nye...
sori le..idok le teman kaji lorat setiap pelusok perak ni..
ate mike menci benor dgn ddr ni yer luca..

-lily allen-