Monday, August 23, 2010

laici rasa babi

orang melayu buat dosa dengan minum arak. tak solat. tak puasa. tapi dorang takkan makan babi.

tapi, skang ni, kalo dorang minum air laici ni, lengkaplah dosa-dosa mereka.

laici ini ada lemak babi.

10 comments:

faRa said...

seriuz ker beb??
kena bgitaw ibu2 nie..

- koroe - said...

laicii...ehh..maksud aku, babii..

MOFASAD said...

baru gua tahu!!!!!!

she-G said...

y tu mmg real diorang bagitau tu haram...cuba senarai sket seme barang tu mudah..adoiiii...
dah la melayu ni mudah lupa..
tak pernah beli..tp kalo y kat kedai ade minum skali dua tu..tak tau la kalo org kedai tu beli cap ni

wanhairi said...

ye ke wehh???

nizamsani said...

patutlah sedap.
cet.

Sylarius said...

"Lemak babi adalah lemak pada babi. Lemak babi biasanya digunakan untuk banyak makanan atau sebagai makanan yang mirip dengan mentega. Penggunaan lemak babi pada masakan telah dikurangi akibat dari masalah kesehatan dan memiliki gambaran yang buruk, namun, banyak masakan dan toko kue menggunakannya. Lemak babi secara luas masih digunakan untuk memanufakturkan sabun." dari Wikipedia.

Celah mana laici dalam tin ada rasa-rasa macam mentega?

stalker awek sweet said...

sebab rasa dia macam babi..

sinaganaga said...

kalau tatau - tak apa. :)

Anonymous said...

Lu penah makan baba ker? Tau rasa baba...????