Sunday, September 26, 2010

wahai pakcik dj, zaman sudah berubah!

gua pegi kenduri kahwin member awek sweet kat pendamaran siang tadi.

lauk kenduri o.k, tiada ayam masak merah dan gulai daging.

cuma gua rasa satu je benda annoying.

memang madefaker punya annoying. bukan sket-sket punya annoying.

dj dia macam celaka.

bayangkan, di saat zaman i-phone 4 ni, ada lagi orang nak buat lawak zaman handphone 3210.

"macam pernah nampak, tapi di mana ya?" dan banyak lagi..

o.k, itu serius tak kelakar. serius!!!!

9 comments:

d_LA said...

saye pom serius bc entry kamu..
serius !

ateeka amer said...

dia nampak apa?

she-G said...

pakcik tu dari zaman dulu kot...
lgpun..tanpe org dolu2...sapelah kita skrg ni...

nizamsani said...

pakcik ni macam astro juga,
ulang-ulang cerita sama.

Kap said...

zaman 3210 manusia kelakar lagi,
mungkin dj tu yang bangsa tak boleh pakai.
peace.

fairuz said...

serius.saya xreti serius2 ni.hahahahaa

ramli said...

kau lah paling kelakar luca...nama ko je pun dah kelakar macam hanjing..haha

Anonymous said...

La,dah tu pun tempat dia.Biaq pi la.

Dah nama tempat pun pandamaran...apa yang ko expect kat sana? Gurauan 'zaman i-phone 4' macam di kawasan KL Pavillion? Kang brader DJ tu buat lawak 'zaman iphone 4' kang..terpinga-pinga pakcik-makcik yang lain.

Boleh jadi makcik-pakcik tu madefaker kan pulak dj tu.

Luca...luca...Orang yang jenis tak reti nak adapt dengan tempat macam ni la.Masuk tempat orang...jgn suka hati madefaker orang.

Perasan bagus.

Hahahahha...

Anonymous said...

Aku sokong 100% apa yg anon atas ni cakap.

Kena pandai adapt diri dkt tempat org atau mana-mana pun. Jgn asyik complain.