Monday, October 11, 2010

hal gua ngan telekom tak setel-setel lagi

ini bukan babi terbang, ini telekom malaysia

gua: line internet i macam babi.

telekom teknikal : tempat encik takde masalah ape2. ini bukan masalah kat teknikal ni, ni masalah billing, nanti kami transferkan panggilan encik ke bahagian bil ye.

** panggilan terputus**

gua: line internet i macam babi, tadi i kol bahagian teknikal dia kata ada masalah bill. masalahnya i dah bayar bill.

telekom bil: owh.. bill encik takde masalah. ini masalah teknikal ni. nanti kami transferkan ya.

**panggilan terputus**

gua: line telekon i macam babi.

telekom teknikal: sori encik. ada kecurian kabel di tempat encik.

gua:
ini bukan babi terbang, ini telekom malaysia

8 comments:

fairuz said...

kah3..sengal betul. tak pasal2 je kene samekan dgn babi tu

- koroe - said...

telekom mmg mcm ni kot..harharhar

eiffel said...

-.-"

meo sepul said...

Perghh...lu pon dah transform jadi babi terbang...

kaki pukol said...

keras..

MushroomCute@Mariea said...

binatang ni tak nampak pon kat Narnia

hdyh said...

haha..mcm mcm alasan yg diorg bg kan..haish..

cik bantal said...

bese la tu.... hm...