Wednesday, October 13, 2010

kompeni gua dihijack cina

no. telefon opis gua adalah 03-894365xx. ini no gua pakai dari tahun 2006.

tapi madefaker apa, bila gua telefon tadi, boleh plak cina angkat?

bila masa pulak gua amik pekerja cina.

kompeni gua kompeni 100% bumiputra. 100% halal. dan 100% perkasa.

oleh itu gua buat kesimpulan:

ini bukan babi terbang, ini telekom malaysia

6 comments:

sebelas said...

hahaha..lu punya perang dengan telekom mmmg gua respek habis lah :D


http://nomborsebelas.blogspot.com/

Dzuu Haniin said...

ni memang kempen menyerang Telekom!

ateeka amer said...

memang tak ngam dengan telekom

BajuKurung said...

try puji telekom pulak kali nie.. kasi up2..

hyer greveieor said...

aish.. gua rase baik lu jadi branch manager telekom la.. ada baiknya jugak..

TuN Zarie UTaMa said...

waakaka... dah lama tak bukak lu punya blog... sekali bukak.. asyik nak terkencing je... haha tak tahan siut... mana lu dapat gambo babi tu?? kiut arr...wakakaka