Friday, October 15, 2010

teka-teki teka tekuk

ini soalan pasal sakit.

sakit ada duit dengan sakit takde duit.

mana satu paling sakit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tet....

apa? sakit takde duit paling sakit?

u wrong my dear, u wrong.

jawapannya:

2-2 sakit. kalau dah sakit, ada duit ke, takde duit ke, sama je. kalau dah koma, ada duit ke, takde duit ke takleh gak makan anggur yang orang datang melawat bawak.

8 comments:

Kasut Karipap said...

ruginye tak lah mkn anggur org bwa dtg melawat..tak mkn membazir..nk byr balik duit takde jg! =p

sakura said...

kalo ada duit blh lg diusahakn cr jln utk sembuhkn pnyakit tu..
kalo xde duit, tbujur kaku kt umah..huhuhuhu...
tp kuangasam sungguh bwk anggur mlawat org sakit.. bak sket..

hentakbelipat said...

jadi sakit hati la oi..anggur apahal x dpt mkn...

MushroomCute@Mariea said...

puan-puan tukang jaga jugak yang dapat mkn anggur org melawat bawak...

Umie Nadhirah said...

x faham?
HAHA

ateeka amer said...

sakit tuh la yang paling sakit.

shasha said...

bawak anggur utk org yg menjaga org sakit bkn utk org sakit.. hiks :D

Anonymous said...

Dik, kalau takde duit dan sakit. Lagilah sakit. Percayalah. Akak pernah anak sakit, takde duit, tutup mata sebelah, pegi je hkl dari kluang nak ubatkan anak. Kluang takde pakar, doktor pun import dari myanmar dan india.