Tuesday, March 29, 2011

SMS tak diundang..

Ask0m kak. Sy ni farah, ni no sy tau. Akak save la. Thanks tau urutkan sy td, pandai akak ngurut..
urmmmm nt sy nk blaja la he3.. Badan sy selesa sgt, lg2 time akak urut kat buah dada sy td, best sgt. Tu la first time org sentuh buah dada sy. Urmmm..k la kak, nt kalau ada pape akak msg je kat no sy ni ye kak. Bye! @farahlyn@


Gua baru dapat sms ni tadi.

1. Sejak bila gua jadi tukang urut?
2. Sejak bila gua urut buah dada minah ni?
3. Babi mana jual no. gua ni.

Setan!

17 comments:

bact said...

chelaka!!
fes time tu tetet kena ramas!!

Aza Aziz said...

Maki je . Haha .

afrohead said...

bahahaha. adalah tu member2 pedajal tu. keh keh keh

Ucop said...

sekarang ade khidmat urut tetek ke???

Emira Darmia said...

hahahahahahahhahahahahahahaha

muzakkir said...

hahahahahahaha

macam macam!

Amalina dan Benda Kecil said...

hahahaha..cam banggang je!!
aku dapat mesej semalam dari no tak dikenali bertulis : "bahan-bahan untuk buat bbq dah siap"

nizamsani said...

stim tak?

Anonymous said...

last sekali... sejak bila lu jadi akak ni nyah... awww...

pomen seksen7

Lina Shabbir said...

haha XD

hentakbelipat said...

tang urut buah dad tu kalau lu dapat chan mmg laju kan?

lint said...

no (no more)
no (bad town)
no more bad town....

yeahhh!

tiunggggtiungggggggggggggg

yeah!!!

storyfromme said...

erkk..lesbian.

Hakim Dengkoi said...

follow me back... Ten Q (",)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

best

Pert Doherty said...

kah kah.. sedapnya

kueh bakar said...

lu bagi gua no tepon tu bleh?