Tuesday, June 7, 2011

Deaktif Fesbuk

Gua dah deaktif fesbuk gua. Rimas gua dok kat sana. Apa pun tak boleh.

So, kalau nak kontek gua jugak, sila emel gua ke:

lucadeketiak@gmail.com

Sekian.

10 comments:

freakystar said...

aku pun sama.

Mohd Khusairi Mat Akhir said...

hai abang mutalib.

Anonymous said...

terbaik la bero. gua rasa fesbuk sekarang dah tak macam dulu. menyemak ja dengan benda benda yang pelik.

ayob said...

mut. gua dengan pert akan merindui lu. pulanglah segera.

aloy_paradoks said...

ek eleh, gua menyampah betul orang orang emo ni,,,,, kotey la...

nizamsani said...

nak kena tunggu awek comel pujuk le gamaknya ni.

Suhaiza said...

kau pun nak tunggu 'surat daripada ...' macam pidaus ke? haha :)

Pert Doherty said...

pundek.. gua baru nak info pasal kasut.. cibai lari pula

Luca said...

Pert,

Lu boleh emel gua.
Kalau betul2 ada la..

BajuKurung said...

awek sweet pon lu suruh deactivated =(