Wednesday, June 8, 2011

(X-Men) Review

Semalam saya pergi tengok filem X-men.

Saya duduk sebelah Sufian Abas.

Cerita itu sangat seronok tapi yang tak seronoknya sebelah kanan saya Sufian Abas. Sufian Abas kedekut, sebelum tu dia tak belanja pun saya makan nasik dekat Restoran Sambal Hijau. Mujur saya ada 16 ragok dan saya makan pun ngam2 16 ragok.

Tapi kan, lepas makan tu Sufian Abas belanja makan mangga potong letak serbuk asam. 1 ragok je. Eleh, kalau 1 ragok bolehlah dia bayar.

Oh berbalik kepada X-men, ianya mengenai bagaimana Charles Xavier dan Erik (bukan Erik Leong) mula2 boleh jadi baik dan jahat. Pada gua yang setan sebenarnya adalah manusia. Pantang tengok manusia pelik sikit, mula lah nak hukum itu ini. Tengok macam gua, walaupun Sufian Abas tu macam orang terencat, gua terima je dan berkawan dengan hati terbuka. Lagipun nanti2 gua nak dok satu rumah dengan dia. Dah la dia bagi gua bilik yang takde bilik air. Sial betul.

O.klah, sampai sini review saya.

4 comments:

Kepala Manchiss said...

bagus betul kawan sufian abas.

|♫ cik steinke♥salamah said...

yep mmg best :)

nizamsani said...

tinggal serumah.taraf perhubungan naik satu tingkat lagi.

Hajar B said...

oh sufian abas tu x-men la ye?