Friday, August 12, 2011

Soalan Matematik Mencabar Darjah Lima

Soalannya:

100 kg Paku dengan 100 kg Kapas.

Mana lagi berat?

P/s: Berkerut dahi time tu gua nak jawap soalan ni.
Published with Blogger-droid v1.7.2

13 comments:

mikhaelahmad said...

lu sekolah mana? gua rasa ni silibus sains. soklan feveret gua masa tu pasal gegelung sama bola besi panas. apa ke gila tanya soklan susah-susah.

bobp said...

hehe.. soalan feveret ni... tp bmw x6 kat sebelah ni namapak mcm lg berat...

Muntos said...

kahkah.. mohon setuju

MushroomCute@Mariea said...

kalau dulu dgn konpidennya jawab PAKU..huhuhhu...

Ateeka Amer said...

Dulu aku pun jawab paku. Duh!

rojak kenduri said...

gile sungguh.

Azri the Accelerator said...

dua-dua sama jisim.tak kesah la kapas nampak fluffy ke,sama je jisimnya.

ENCIK TIKUS said...

kalau gua... dah next pada soalan lain.. kakakaka...

StingRay said...
This comment has been removed by the author.
StingRay said...

100 kg Kapas dengan Luca.

Mana lagi berat?

Hidemichi said...

kg tu 'kilogram' ke 'kampung'? kalau kampung sah2 la paku lagi berat!

admiral said...

ak tak tau la mane satu lebih berat. tapi yg pastinye berat badan kau memang berat. kahkhakhakha

TuN Zarie UTaMa said...

sama berat la... ahaha... ketumpatan je yang berbeza...