Thursday, October 6, 2011

Liwat

Kalau lah tahun 1998 dulu, Datuk Mahathir tak pecat Anuar takpun guna cara lain untuk pecat Anuar, sure hidup kita aman sekarang.

Takdelah hari2 dok baca cerita pasal lubang punggung dan toron menoron. Letih tau tak? Buka internet cerita itu, buka tv cerita tu. Bodoh, bangang dan banghal.

Gua letak semua kacau bilau ini di bahu Datuk Mahathir.

10 comments:

nizamsani said...

Tun dah sekarang.

LS said...

Betul2.

Anonymous said...

how can you be so sure?

Anonymous said...

Datuk Mahathir dengan Anuar mana ni?

Anonymous said...

Kalau tak kerana Tun Mahathir buat macam tu dulu,kita dah ada PM suka main jubo sekarang.Geli.

kueh bakar said...

toron menoron. macam citer tron pula.hahaha.

ye.bohsan dengan surat kabar dan tv..mengundi 5 tahun sekali. politiks hari-hari..bangang!sampai aku pun terikut bangang.

Luca said...

Tapi kenapa Datuk Mahathir tak pecat macam tu aja.

Alah, ada PM main artis tak kisah sangatlah yek?

sue-ab said...

tetiba imagine sesuatu...oh tidak..keje giler!!

Anak Pak Muin said...

well said

kaci said...

Kalau tak pecat nuar dulu,mungkin sekarang festival gay sudah jadi festival yang normal di putrajaya.