Thursday, October 27, 2011

Masterchef Malaysia

Apasal gua tengok macam lekeh je Masterchef ni.

Tahap ni macam Universal Studio dengan funfair dekat Sibu. Macam rancangan filem negara Malaysia buat.

Lagi satu pengacara ni dia orang letak orang mana? Gua tak pernah tengok pun. Ke sebab gua jarang tengok tv?

Lagi satu, pehal gua rasa Mastercher Junior macam lagi power?
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 comments:

KasutKaripap said...

ade pengacara ke?? ker tv kite lain2...

Wanita Mutalib said...

juri merangkap pengacara kot?

Hidemichi said...

kena tgk background la... pendedahan org Australia atau barat tu kecik2 dah didedah dgn kemahiran hidup... anak-anak kita prasekolah baru ajar main lego atau jigsaw puzzle.

Org buat Masterchef, kita pun nak buat...tp jd tahap mcm kita je la.

Penoreh Getah said...

tertengok semalam....tp nape bagi juri makan sambil berdiri...dah tak de org jual meja ke?

Nur Aizureen Md Zahir said...

oh,,rancangan tuh kt astro kan ?? adess..umah sewa mana ada estero :P

balik umah mak nnt nak layan estero puas2 :) huhu