Tuesday, October 25, 2011

Himpun

"PAS memutuskan tidak menyertai perhimpunan itu bagi menghormati pendirian penganjur yang tidak mahu melibatkan parti politik."

Kah kah kah kah kah!

Aih, yang Bersih dulu pun Ambiaga kata takde parti politik terlibat jugak. Macam mana kira pulak tu?

4 comments:

Anonymous said...

Kalau tak silap gua haritu, perhimpunan Bersih Ambiga cakap tidak bermotifkan politik, bukannya tidak melibatkan pari politik, bersih itu sendiri adalah gabungan NGO dan parti politik. mohon verify fakta

g0m0k9enDek said...

huh? anon 1st, gue x faham.. kalo dah melibatkan parti politik, sedikit sebnyak bukan ke ada motif politik?
sorry kalo salah..

aloy_paradoks said...

udah-udah le tu, bior lantak le ape deme nak buat. Nak jadi pejuang sangat konon,,, blah la!

amad sapu said...

buto la ahli politik sume same je..