Monday, October 3, 2011

Pulau Sibu Sucks!

Gua dah sampai Serdang. Patutnya gua balik besok, tapi tak sanggup rasanya nak lepak dekat pulau tu lebih lama lagi.

Lepas pergi snorkling jam 2 petang tadi gua memang kecewa gila. Kali pertama gua snorkling dekat Pulau Sapi (gua dah ingat nama dia), masuk2 air je, kita dah boleh nampak terumbu karang dan ikan meliang liuk. Nemo ada, patrick ada, sponge bob pun ada.

Dekat Pulau Sibu ni nak tau apa ada? Pasir!

Bangang nak mampos. Tempat macam tu Jabatan Maritim Johor declare sebagai Taman Laut? Madefaker pak dia!

O.klah, gua nak tido. Kalau gua rajin, gua sambung tulis pasal Pulau Sibu ni lagi. Tata!

3 comments:

MushroomCute@Mariea said...

Cuba2lah ke Pulau Redang...saya jamin anda akan jatuh cinta dengan snorkling berkali-kali...

al-jambz said...

kah kah kah.

Rara. said...

haha! like statement maderfaker pak dia.