Friday, November 25, 2011

RIP

Hari ini, 25/11/2011, sofa saya yang selalu dikencing kucing telah koyak.

Maka tamatlah riwayat sofa tersebut.

Tapi satu perkara yang paling celaka, saya tak tau macam mana nak buang sofa ni. Takkanlah saya nak buang dekat tepi jalan macam orang2 lain?

Dari dulu lagi persoalan ini bermain di benak pemikiran saya.

4 comments:

Wadi AR said...

buang dlm gaung xpon bg apek jual paper tu

Nur Aizureen Md Zahir said...

kite bakor aje ~! kahkah

bofoyengfeng said...

trade in le bro...

I want to lose weight said...

aku order sofa siap bayar deposit masa bulan puasa..
sampai skang sofa tak masuk umah sbb sofa lama tak tau camne & kat mana nak buang..
takkan nak sewa lori rm40.00 semata2 sofa yg dah hamjad gitu