Monday, December 26, 2011

Orang Muda Geng Kita


Orang Muda Geng Kita tapi panggil semua orang tua. Lepas tu ada pameran Bomba dan pameran Penjara!

Macam ni cara orang Pas nak tarik orang muda? Kesian!

10 comments:

Ateeka Amer said...

Nak tarik orang muda kenalah ada konsert!

Anonymous said...

Kita boleh sahaja mengadakan konsert seperti UMNO buat tetapi kita akan menarik golongan muda yang salah atau atas sebab yang salah. Kalau tak boleh menjadi lebah, janganlah menjadi anai anai.

geng budak sekoah said...

anon: lu ni bangang...

dakwah utk semua orang, agama islam utk semua orang, bukan utk yg 'betul' aje.. kalo mcm tu pegi la ngkorang masuk syurga, tinggalkan kami yg 'bersalah ni'...

spesis mabuk dengan warak diri sendiri...

puiihh

33447777266 said...

PAS, UMNO, sama je, mau undi le tu...

Anonymous said...

Geng budak sekoah,

Awak fikir geng muda yang salah tu bagaimana ? Yang sensitif sangat ni kenapa ?

Anon 9:14 am

geng budak sekoah said...

sensitip pasal ngko bahlol. Orang liar mcm Gua ni x pandang acara2 bangang mcm ni..

nak wat program mcm ni, buat la up to date sikit, nak masuk geng orang mude, acara mcm jahanam...

acara2 mcm ni geng2 kopiah dan puak2 politik minat la, inappropriate dan tak kena tema antara tajuk ngan acara...

puihh..

p/s: yg gua tau acara2 ngan bomba ni budak2 sekolah rendah je keh3

Anonymous said...

buleh dok geng budok sekolah bagi cadangan acara yang sepatutnya kami buat.ye la kadang2 mungkin kite terlepas pandang hati org muda.bagi cadangan nanti kami cuba buat termampu..pemuda kg dusun

Anonymous said...

1) konsert metalica/RHCP/MLTR/Scorpian.

2) Sport - futsal, skateboard, fixie, bowling.

3) IT Game

4) Pesta buih

5) pesta geli2

haha.

Anonymous said...

tak nak pegi, tak payah la kecoh2...
pegi la the wall bp sana ka, embrace hall ka, tgk org rempit ka, skodeng kat lubuk tupah ka...
bodo betul kalo benda2 tu nak kena ajar...
-kaum muda mudi tak mabuk todi-

Anonymous said...

sport dan it game tu aku setuju...kitaorg memang pernah buat program sukan..baru2 ni lepas buat futsal org muda geng kite..sebelum pernah buat lawan ps2..InsyaAllah ada bujet kita akan buat lagi.bowling pun biasa buat..fixie pun ada..kelab motor pun ada..baru2 ni kita konvoi..sila bagi cadangan lagi..org muda geng kite...kami x kira mat kopiah ke,serban ke,topi,helmet,tudung ke x ke..kami layan selagi mampu.ha..futsal untuk perempuan ada..