Thursday, March 1, 2012

Bas Ekpress Senget


Patutlah kita selalu tengok bas ekspress eksiden. Sekali eksiden tak ingat punya.

Tapi tak heranlah dorang ni selalu eksiden kalau bas jenis macam ni pun selamba je dorang bagi jalan.

Gambar bas senget semacam mahu tumbang ni gua amik dekat highway PLUS berhampiran RnR Tapah. Gua memang bajet bas ni akan tumbang punya, tapi hari ini tak de pulak kes bas ekspress eksiden dalam mana2 paper atau tv.

Mungkin bas ini bernasib baik semalam, tapi jangan haraplah gua nak naik bas syarikat ni, Star Shutter. Harap sesiapa nak naik bas ni, mengucap awal2.

9 comments:

SM said...

tempat bunuh diri paling ideal.

blog-tips-kurus said...

hebatnya si pemandu; 50-50 ni..

saya_arief said...

bas banyak yang buruk.

Telor Power said...

pergh.....taruk seyh. ini bakal bus yg aku nak naik bulan 4 ni. hadoo...


harap2 ini bus dari ipoh dan bukannya dari manjung

Aween Md Zahir said...

berat sebelah,,ini tidak adil ! hehe

nizamsani said...

perjalanan ke bintang jauh.

OrangAkaun said...

masuk karak lagi power..layan koner baring..cilaka punya bas..

pakkordi said...

Star Shuttle daaaa ..

Anonymous said...

ye lah..orang pakai kereta. manalah nak naik bas kan?