Sunday, March 4, 2012

Ke Guangzhou

Sepatutnya jam 5 pagi besok gua berangkat ke Guangzhou lepak sana dalam 5 hari.

Cuaca dekat sana, khabarnya mencecah 8 darjah celcius. Cilakak, gua baju apa pun tak beli.

Lagi satu cilakak, pergi Guangzhou rupanya kena ada visa, gua malas nak buat visa jadinya gua tak dapatlah pergi.

Nak tukar tiket pulak rupanya 48 jam sebelum berangkat.

Takde rezki la nampaknya, mungkin takdir tuhan suruh gua dok Kolompo ni settlekan kerja2 gua yang berlambak tu.

Takkan lari China di kejar, kata makwe gua.

4 comments:

Telor Power said...

malaysia lebih menarik kot berbanding di china sana

mayamasturahahmad said...

lu dah kawen ke belum luca ?

blog-tips-kurus said...

org luar berebut2 nak dok sini.. :-)

che'pi said...

Rilek....
Aku rasa better gi Mekah kut...
Lagi berpekdah

www.chepifirdaus.blogspot.com