Tuesday, July 28, 2009

(gua) hidup yang sunyi

gua tak tau apa akan jadi pd idup gua pada besok ari. tp yg pasti idup gua pasti sunyi.pasti sunyi. pasti sunyi.

tq gondol. tq ayan. tq pidomat. coz lu org senantiasa buat idup gua ada makna! tq. i luv u!

n tq jugak pada pembaca tulisan gua. lu org bleh buat gua senyum..

14 comments:

paiseh said...

datang balik x??

Luca De Ketiak said...

gua tak kemana. gua ada je. cuma idup gua je yg berubah.

qishie said...

hmm...jgn sedih2..
:D

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

nape sunyi lak? meh cini aku jerit kt telinge ko. mesti x sunyi punye! hahahahahah

sEmut said...

ni apa hal pulak ni?

FdausAmad said...

kecik ati bini lu..

Si Aizuddin said...

welcome welcome. tq tq ni mcm menang award plak. hahaha

puding roti said...

meh bt muka rebit meh

Luca De Ketiak said...

luka di ketiak nampak berdarah.
luka di jiewa tiada yg tau.

huh!

Luca De Ketiak said...

qish:
hope arini je gua sedih.

man:
jeritan ditelinga xde apa2 arti

semut:
mata gua tgh berkaca

fdaus:
lu ada ape2 nak betulkan komen lu ni lps gua kol lu td?

aiz:
tq tu utk perhargaan kali ke-2 utk kwn2 gua.

pud:
awk ajar kita cmne wat muka rebit. muka babi kita tau ar buat. tarik idung naik ke atas je..

ish! nape ali pasang lagu "ballad of a bitter end" pulok!

Hidemichi said...

ko kene H1N1 ke?...mintak simpang.

aishah_conteng_je said...

encik..

selamat pagi.

ayampinko said...

sunyi...bukak lagu la geng..sunyi pada hati..susah sket la...

Hunny said...

lu cakap 'luv u' kat fdaus..? kenapa gua rasa mcm tak bley blah..? [gua tiba2 emosi =)]