Thursday, July 30, 2009

(pidomat) malas nak jawab

da 2 ari gua cuti memblog.
pakcik gua masuk icu kat taiping.
2 ari gua kat sana. blk dari taiping, gua singgah manjung, tgk mak kwn baik gua, meor saiful niza, pun masuk icu gak. huh! 2-2 org ada penyakit sama gua. athma! gua takut nanti gua pun jd cmtu. gua tengok 2-2 org tu sgt teruk, teruk kat mata gua, gua rs teruk lagi dorang yg terbaring tu. pastu, pidomat text gua bgtau lak gua punye geng time skolah dulu meninggal, eksiden kat karak. huh! letih..

idup gua pun xbape tenteram skang. idup gua amat sunyi. gua ni emotional shopper. kalo gua tak tenteram, msti gua rs nak membeli belah. n skang gua tgh emo. td on the way lps balik dari manjung tgk mak mior, gua speed balik kl. gua rs nak membeli belah.

gua text pidomat.

"bro, bapak lu punye mercedes tu mau jual ka?

dia reply.

"brape lu berani angkat?"

gua text blk ringkas.

"3riban!"

pidomat reply.

"pantekk.."

gua reply balik.

"takat tu ja gua mampu. boleh tak ni?"

pidomat reply.

"malas nak jawap!"

6 comments:

qishie said...

huh?

kancil pun tak lepas.

Si Aizuddin said...

first, takziah.

second, honda 2-seater nak. ex5

Luca De Ketiak said...

qish:
lps ar. ni gua tgh tunggu ar ni kancil turbo.

aiz:
pantekk...(gua amik jwpn pidomat)

BajuKurung said...

3riban, lu lom tntu dpt tayar 4 full.. sblum lu kne sekeh ngan bapak pidomat, baik lu tarik diri dr offer 3 riban tu.. ekekekekeke

LiYaNa.MaZLaN said...

nak ke? kete sorong saya de kat belakang umah, siap modified ngn enjin evo 15 versi baekk punye... kawan2 bley la 3riban ni.. huhuhu..

ohmiena said...

ahahhahaha...
ahahhahhaaaaa...
ahahhahhaaa..