Monday, July 27, 2009

(yan) restoren yg best

arini bdk2 dapat gaji. akaun company pun da tutup. ada la duit2 nak byr utang. selalu time2 gaji ni gua punye staff rajinlah belanja gua mkn. bln lepas ali belanja gua kat seoul garden. ali tu nmpk je kurus, tp selera makan macam hantu raya. masuk kul 7, balik time restoren tu nak tutup kul 11 mlm. gua da 5 kali muntah.

arini yan jek gua guna nada manja.

"cik bos, jom ar belanja kitorang kat restoren sampan.."(pastikan lu org bc guna suara manja)

gua siyes tak dapat tangkat ape minah ni ckp. tibe2 ali betulkan dari jauh.

"restoren nelayan la."

6 comments:

Aizuddin Jaafar said...

"bos jom belanja gua makan motorbot"
(beliau maksudkan steamboat)

Luca DK said...

hahaha! sungguh komedi.

sEmut said...

makan banyak banyak weh. puasa dah dekat.

keyboardstuck said...

adakah yan itu gondol..
hahah

Anonymous said...

ni la org katakan kuiz.....!!nak bnyak lagi kuiz,blog gua de bnyak..mari

Unknown said...

terpengaruh dek gondol la ni..