Thursday, July 23, 2009

(gua) selamat tinggal sofa bertilam

arini gua tanam niat mau pegi ikea beli sofa bertilam. baru nyenyak tido gua atas sofa bertilam tu nnt.
tapi br sekejap td brader poslaju pakai baju oren singgah kat opis gua walaupun gua xde kol pun suruh amik brg. dia hulur satu surat kat gua psatu mintak gua autograph di dadanya. ish. xsuke tp demi peminat gua buat.

surat dari poslaju.

cilakak!

invoice da sampai. total 2riban lebih.

selamat tinggal sofa bertilam. malam ni gua tido atas lantai lagi!

4 comments:

Zalieda said...

hahhahaha cian la kat ko erk...ko beli jew kat cavenzi tu...

Luca DK said...

cavenzi pakai baldu. panas!

Selamber Rock said...

pakai tilam angin laa..guna pam beskal..hehe

Aizuddin Jaafar said...

peminat? hahaha(gelak menyindir)

gua pun inginkan sofa bertilam plus comforter siap berserta aircond yg nyaman smbil dikelilingi amoi2 chantek. Ewah