Thursday, July 23, 2009

(sofa bertilam) harapan yg kembali membunga

rasa kecewa tidak cukup wang membeli sofa tilam membuatkan gua terpuruk rasa ingin mati.

gua cuba tabahkan ati gua.

tiba2 gua teringat yg gua ada lagi satu bank utk khas duit beranak, cimb

gua kol cimb caw. jelapang.

"ellop bro, gua nak tanya, duit gua ada berapa dlm?"

mamat tu soal gua mcm2 n akhirnya br menjawap.

"ada 7 juta lebih."

gua letak phone. gua senyum sorang2. gua suke keje gua!

sofa bertilam, here i come!

7 comments:

sEmut said...

lu ada bau bacang dengan najib razak ke? atau rosmah?

Aizuddin Jaafar said...

horay! erk sofa bertilam bape dolar?

Selamber Rock said...

nak sebijik..

Luca DK said...

semut: ish! sape minah n mamat tu?

aizudin: cukup dgn 7 juta yg gua ada tu.

kejora: kat ikea ada byk..

Misty Melor said...

7 juta :O....

Aishah Nur Hakim said...

saya suka tidur di sofa~

Luca DK said...

saya juga suka tido, xkira disofa atau diatas lantai. tp tido disofa mungkin lebih menarik.