Saturday, July 25, 2009

(ayan) bapak punye pemalas

kesah dulu2.

gua tgh lpk dlm bilik gua. tingkat ats umah bujang gua. gua da nak tido. mengantuk gile. nak lelap mata je, gua perasaan lampu bilik gua terpasang. kalau nak tido mesti tutup lampu. pesanan mak gua terpacul dari otak gua.

"ayan! ayan! dtg sini kejap, gua ada benda nak bgtau ni!" gua jerit housemate gua, ayan. tgh wat aktiviti ape kat tingkat bwh, gua pun tak tau. selalu time2 cmtu, sure dia tgh download porno granny.

tekocoh-kocoh ayan dtg.

"apa hal?" ringkas dia tanya.

"tolong tutup lampu!" gua mintak tolong.

"babi!" ringkas dari ayan.

12 comments:

sEmut said...

haha. gua pernah buat ni dekat adik gua yang gemuk tu.

Si Aizuddin said...

ye ye. gua penah terkena mcm ni dulu ngn member gua tu. pastu gua pun sorok die punye sabun mandi

paiseh said...

bulih pahala juga sambil donlod porno..

FdausAmad said...

lu sampai shah alam dlm pukul berapa?,
gua target lepas maghrib.

puding roti said...

eii..sapa2 kenakan gua mcm tu, gua gigit

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

astagha..cmtu ke kwn??

Luca De Ketiak said...

pud: uish, bahye ni kita kena gigit..

tgk: mintak tlg. ape slhnya?

sharamli said...

rumet aku slalu kena

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

oo..mtk tlg..xpe la..tlg menolong amalan mulia kan? lps ni,ape kate ko lak tlg dia?..kan3?ape slhnya..

BajuKurung said...

babi gak yg slalu terkene oleh mereka2 ini.. ekekekeke

fallen angel said...

hahaha. gua penah jugak cuba teknik ni. mmg kena sumpah la.

LiYaNa.MaZLaN said...

hahaha.. sengal je! kesian ayan.. tp elok gak, dari dia melayan porno granny dia tu.. tah papetah ci ayan ni.. jiwa reput sungguh... xD