Wednesday, August 12, 2009

(ayan) pengkhianat negara!

semalam sblm round2 downtown, ayan sound gua.

"besok jom pegi sogo. aku nak cr handbag utk besday mak aku ar."

gua bgn tido lmbt. kul 11 lebih. bdk2 gua sume kat melaka. itu sebab gua bgn lmbt.

gua bgn gua trus kol ayan.

"mana lu?"

jwpn dari ayan cukup menyakitkan ati.

"aku kat sogo, tgh cari parking!"

gua terus letak call cpt2 sebelum gua mencarut mcm2!

13 comments:

BajuKurung said...

luca: tu bkn pengkhianat, ayan semangat nk teman lu gi sogo, tu yg dia smpai sane dlu..

*Yg lu pun 1 hal. reti2 la pg sorg2.. <-- ayan suh smpai kan kt lu)

-ahaks-

[ o k e d ] said...

sogo tu ape?

BajuKurung said...

oked : Sogo tu mcm Donut... SOGO tu Shopping Complex ar.. adessss.. nnti gua bwk lu jln2 kat sogo.. jalan2 je tau.. lu jgn klem mcm2..

puding roti said...

terharunyerr beli henbeg kat mak..huhu..

BajuKurung said...

kt blog taip mak, pdhal utk org len.. ekekeke... (sakat luca sblum bulan pose)

Pelangi And Promise said...

wow..jarang kalau anak2 teringat untuk belikan beg untuk mak dia.

ala boss..ko bangun lamabt tuh..

[ o k e d ] said...

gua tanye..sogo tu kat mane?
downtown pulak ape?
melaka je gua tawu

BajuKurung said...

oked.. lu try scroll kt ats.. gua dh explain.. klu lu x nmpak.. gua x jmin umo lu pjg.. ke lu nk gua citer sejarah ttg Sogo tu.. :P

pu3syakira said...

"besok jom pegi sogo. aku nak cr handbag utk besday mak aku ar."

besok tu x la plak spesifik pagi, ptg, tgh hari ato tgh mlm....
si ayan meroyan pk bile time nya...
kes khianat ke nih?

Luca De Ketiak said...

bk,
lu ada skandal dgn ayan ke?

oked,
lu ckp kat lu punye bebe. "syg, jom pg sogo!"

pud,
terharu ya! khinanat pun ya!

bk,
mmg btul utk mak dia la, dia tunjk bukti kat gua td. huh! gf ayan menang tilawah peringkat kebangsaan td.

pelangi,
mmg jarang beli, tp jgn la khianat janji. bgn lmbt bkn alasan utk memugkiri jnnji.

pu3,
dia janji pegi ngan gua tp apahal tibe2 dia ada kat parking sogo?

she-G said...

sogo sale ek?sunut2..jom r g sogo luca..leh tlg menolong..tlg bawa barang..tlg bayar..wahaha(adeh adeh..ampon2)

Anak Cina said...

ala..bukan u sorang je kena..smlm i and kulop pun terkena gak janji2 manis ayan..kata nak p klcc beli ED HARDY ori..pastu ckp nak p sogo skali beli hadiah mak dia..tetiba time i dah smpi kat serdang..kulop kata ayan soh pegi dl..dia ada hal kat bangi..nnt dia msg..hmm..smpi ptg x de pon..

BajuKurung said...

luca, gua klu ade skandal ngan ayan, gua x komen kt post lu.. gua suspek gua ade skandal ngan lu kot..