Thursday, August 13, 2009

(epoitaj) lu jgn tulis dlm blog eh..

gua baru sampai dari melaka. sakit perut nak terberak. selalu gua berak pagi2 tp pg td gua kat melaka, gua pegi toilet mitc. gua da masuk toilet nak berak, tapi lu pernah tak masuk toilet awam yg penuh pagi2. mcm2 bunyi ade. niat gua nak terberak pun terbantut. gua rasa keji gile telinga gua arini. tapi bkn itu topik utama gua.

gua sampai opis gua kul 6. perut gua mmg da memulas tp gua tahan dulu coz gua nak tgk blog gua ngan pernigaan gua dulu. tahan je dulu. da settle sume, bls komen ape patut, pindah duit juta2 apa patut, gua da standby nak pegi toilet.

tiba2 hp canggih gua bunyi. epoitaj kol gua.

"ko katne?"

"opis kat serdang." gua jwp.

"tolong anta aku pegi stadium kajang, aku kat dpn uniten skang."

"o.k, tp lps gua berak gua amik lu." gua jwp lg.

"cepat sket ek."

bila member gua, epoitaj tu ckp "cpt sket" timbul rasa kasihan di hati gua. epoitaj ni dok ipoh. ntah2 kajang pun br 1st time pegi. gua mesti dahulukan kawan gua ni.
gua batalkan niat gua nak memerut. gua yg tadinya pakai boxer je terus pakai suar, pakai baju hensem2, sembur minyak wangi apa patut.

gua nak turun tangga je, hp canggih gua bunyi lagi. epoitaj kol.

"tak payah anta aku, aku tumpang member aku."

kali ke-2 gua kena lepas kes pidomat kat sini.

"ko jgn tulis dlm blog ek.."

sayup je gua dengar pesanan terakhir epoitaj.

memang tak ar!!

11 comments:

paRi-paRi sYurGa said...

bro.. lu dtg mitc kat hari peladang tu eh?
lu ade kena mengena ke? opis gua depan mitc je beb. lu ade nk dtg melaka lg ker?
roger2 lah beb..

Luca De Ketiak said...

xnak ah jumpe lu. nnt tunang lu jeles kat gua.

BajuKurung said...

luca : tibe2 kali nie gua simpati kt lu.. ish2..

[ o k e d ] said...

luca:gua pelik..pas gua masak siput..gua dtg uma lu..lu cite siput..
pas gua berak..gua dtg uam lu..lu borak berak gak..gua saspek lu intai gua..jgn..bebe gua mara

CosmicMalaysia said...

gua dah upload baju2 baru kat sini.

so pegila shopping sempena mega sale ni.

jgn kedekut sgt!

http://cosmicmalaysia.blogspot.com/

Luca De Ketiak said...

oked:
gua intai lu berak?
gua dgr bunyi kentut2 pakcik2 kat mitc to pun da bleh wat gua nak bunuh diri..

[ o k e d ] said...

gua tak ckp lu intai gua berak..gua ckp intai je..pelik r lu..

BajuKurung said...

luca:gua pelik..pas gua masak siput..gua dtg uma lu..lu cite siput..
pas gua berak..gua dtg uam lu..lu borak berak gak..gua saspek lu intai gua..jgn..bebe gua mara

SEKIAN..

paRi-paRi sYurGa said...

hahahaha..
hari ni lu ade kat mitc lg ker?
klau ade, break tghari nti gua dtg terjah lu...
amcm?
rehat pun lama ni... buley lah kite deting, kenal dgn lebih mesra...

hahahahahahaha.

Luca said...

gua seari je kat sana. muhyidin nak jumpe gua. nak bincang konsep 1malaysia ngan gua. gua mls sgt nak jumpe dia sbnrnya. tp nnt mcm xrespek org tua pulok.

lenkali lu dtg kl jela, kita jumpe. jgn bwk tunang lu.

hahaha..

BajuKurung said...

sembang kencang...